Gisteravond had ik toch echt het voornemen om vroeg naar bed te gaan. Helaas werd het mij ook dit keer niet gegund. Toen ik rond 23.00 uur bij mijn auto stond kwam ik tot de ontdekking dat het oud-hollandse “klussen met baksteen” gespeeld was. Het speelveld: mijn voorruit.

Alhoewel ik zo goed als zeker weet aan wie ik dit nu weer te danken heb kan ik dat natuurlijk niet aantonen. Maar goed. Natuurlijk begon ik mij een beetje zorgen te maken want, alhoewel ik van sterren hou, het kijkt toch een beetje vervelend naar buiten zo.

Toen ik thuis een beetje naar de herhaling van Hart van Nederland zat te kijken herinnerde ik mij dat ik eens tijdens een workshop bij KPN had gehoord “dat we eens zo service-gericht moesten zijn als Carglass”. En voor het eerst van mijn leven zag ik direkt het nut in van naambellen: 0800-carglass.

Om 01.00 uur wisten ze het vannacht te presteren om zonder 1 minuut te wachten mij te woord te staan, iets waar UPC en de NUON nog een puntje aan kunnen zuigen ! Maar goed: op basis van het kenteken was de ruit al besteld en vandaag komt er iemand langs op mijn werk om vandaag de ruit te vervangen.

En dat noem ik nou klantvriendelijk !