Beste mensen van T-Mobile,

Al enige maanden maak ik gebruik van mijn nieuwe Nokia 6600 met T-zones. Een leuk toestel en voor het bellen betaal je niet al te veel. Tot zover geen punt.

Ik gebruik mijn telefoon regelmatig om ook mijn e-mail te checken via T-zones. Dat is eigenlijk het enige waar ik het voor gebruik en af- en toe een site. Maar maandelijks verbaas ik mij weer over het ongelooflijk hoge factuurbedrag voor die luttele seconden dat ik “online” ben. Rond de 50 EURO !!! Dat betaal ik aan chello voor 24/7 online te zijn. Is dat nou normaal ?

En tevens moet ik ZEER regelmatig constateren dat de telefoon geen verbinding kan maken met het internet (T-zones). Dit is geen incident maar praktisch om de dag het geval. Ik verwacht een goede en betrouwbare dienst van T-Mobile. Blijkbaar zien jullie dat niet als zo vanzelfsprekend.

Voorts verrassen diverse mobiele providers met leuke SMS tarieven. Als trouwe T-Mobile abonnee staan we tot op heden een beetje in de kou. SMS is de boodschap…. blijkbaar niet bij T-Mobile.

Ik hoor graag wat van u.

Met vriendelijke groet,

Erik Hazeleger

PS mijn mobiele nummer is 06-2412**** (edit: niet iedereen hoeft het nummer te hebben)