Mailtje als reply op de lariekoek reply van TomTom op mijn probleem, zie ook http://www.hazelog.nl/2010/06/25/tomtom-apple-bagger-bagger-en-nog-eens-bagger/

Christiaan,

Is dat SERIEUS je antwoord? Ben ik nu een hoop stront als klant waar je weer een standaard tekstje in plakt? Is dit nu klantenservice van TomTom? Word ik pas geholpen als ik de TomTom voorzien van een stoeptegel door het raam van het hoofdkantoor gooi?

Nogmaals: mijn klacht is dat ELKE keer als ik mijn TomTom applicatie start op de iPhone hij aangeeft dat HD traffic is verlopen. Het is dan wel het meest domme antwoord om te antwoorden dat ik hem moet herstarten… dat meld ik namelijk.

Vervolgens heb ik ook al gemeld dat een herinstallatie hetzelfde probleem geeft. Kom in hemelsnaam eens met een zinnig antwoord en laat me niet ruim een week wachten op een antwoord dat ik in 1 woord moet omschrijven als “bullshit”.

Dank je, ik ben namelijk een BETALENDE klant die SERVICE verwacht. Voor lariekoek heb ik genoeg andere mensen.