Inmiddels al weer op de 10+ mailtjes aan TomTom inzake mijn problemen met HD traffic. Hieronder de mail van zojuist:

Melvin,

Ik heb de stappen zoals je die genoemd hebt gevolgd. Ik krijg nu, verrast als ik ben, een nieuwe foutmelding. Ik heb inmiddels mijn uitgever al gebeld met de melding dat ik een boek ga schrijven over ALLE foutmeldingen die een TomTom kan geven. Mocht ik er nog eentje missen wil ik je vragen deze mijn kant op te sturen om mijn dossier volledig te maken.

Maar goed, alle gekheid op een stokje, ik heb ondanks de stemmen in mijn hoofd nog steeds de iPhone niet stuk geslagen en heb met tranen in mijn ogen besloten jou deelgenoot te maken van de nieuwe foutmelding.

Zit je? Hier komt ie: dit abonnement is al gekoppeld op een andere iPhone. Da’s knap, heb er maar eentje namelijk. Vervolgens zegt ‘ie “Je mag je account nu niet overbrengen”. Aangezien ik er vanuit ga dat jij, net als ik, dit niet kan geloven heb ik een screenprint bijgevoegd voor je. Deze heet tomtom_je_blijft_me_verrassen.jpg

Ik hoop dat naast de broodnodige compensatie ik ook de kosten voor de haartransplantatie kan verhalen op TomTom. Ik heb zojuist de laatste plukjes van mijn voorhoofd afgetrokken.